torek, 13. julij 2010

Vročina da te...



Če nisi sam dovolj previden...
Tudi vročinska kap lahko zadene.

Pa vendar...

Pa te še tako huda vročina...
Ne more obvarovati...
Pred slabimi novicami.

Le kako močna bi morala biti...
Da bi jih lahko vročinsko obdelala...
Še preden bi prišle do mene.

In...
Da bi potem...
Vse slabe novice doživele vročinsko kap.

2 komentarja:

  1. Meni je vroče, a sem srečna v tej vročini!
    Mi dobro dene ta vroč objem!

    Bilo bi pa krasno, če bi se "skurilo" vse slabo!
    Moj Mali je rekel, ko sva se pogovarjala o žarah ... da potem pa zgorijo vse bakterije, ko človeka skurijo - in ko bakterij ni več, je človek spet zdrav! :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ana! Hvala ti za obisk in postanek tukaj.
    O tem, kako bi bilo dobro, če bi vročina bila sposobna obdelati slabe novice... Pa sem tudi sama razmišljala... Pa nisem vedela za to njegovo "pogruntavščino".
    In Tvoj Mali... Kako Vélik je že v svojih razmišljanih.

    OdgovoriIzbriši